VeloStore

RETOURPROCES

Stap 1

Aanmelden
_

U kunt de retour op 2 manieren op gang zetten:

   1 ) Indien u de bestelling hebt geplaats via uw eigen account op Velostore.nl, ga dan naar
Account –> Bestellingen –> Helpdesk voor verdere instructies.

    2) Stuur een mail naar info@velostore.nl met de volgende informatie:

– Reden van retour

– Bestellingsnummer

– Indien van toepassing, foto van het probleem/de beschadiging

– Foto van de verpakte retourzending

Uw retour is ingediend, wij zullen uw aanvraag in behandeling nemen en uiterlijk binnen 2 werdagen bevestigen via mail.

Stap 2

Bevestiging en Beoordeling
_

Goedgekeurd: De retour valt binnen de 14 dagen herroepingsrecht en in originele staat.

Afgekeurd: Uw aanvraag valt niet binnen de 14 dagen herroepingsrecht, garantie is verlopen of de schade valt niet onder de garantie.

Stap 3

Verzenden

_

U kunt de doos verzenden naar het adres:
Handelsweg 2A

5683PT, Best.

Voor meer informatie waar u het pakket kunt afgeven en tegen welke kosten kunt u terecht bij de bezorger bijvoorbeeld PostNL zie LINK

Graag de Track & Trace code doorgeven via mail naar info@velostore.nl samen met het bestellingsnummer zodat we het pakket kunnen identificeren.

Stap 4

Afhandeling en Betaling

_

Na ontvangst bevestigen we uiterlijk binnen 2 werkdagen of de retour is ontvangen.

Na een ontvangst in goede orde zullen we de betaling uiterlijk binnen 10 werkdagen terug op uw rekening storten.

Meer informatie